Program
Menu
#concert #dj #drum&bass #electro #free mondays #grime #hip-hop #house #indie #live #rock #techno

STAN CHRIST

(NL)

JACK MARLOW

(UK)

TECHNO[RAVE] #6

ČARODĚJNICKÝ SPECIÁL

VYPRODÁNO: MARK AMBOR

(US)

HOUSESPHERE

(CZ)

AVAION

(DE)

VYPRODÁNO: RENNE DANG

(CZ)

90s-2000s NIGHT

(CZ)

BAGOSSY BROTHERS COMPANY

(HU)

VYPRODÁNO: BBNO$

(CA)

SEMATARY

(US)

HALF·ALIVE

(US)

WORAKLS

(FR)

JORIS VOORN

(NL)

PARTIBOI69

(AU)

SPARTAQUE

(UA)

JORDAN HAJ HOSSEIN

(CZ)

IN VERRUF

(DE)

DNBTV x MEFJUS

(UK)

HANNAH LAING

(UK)

DENZEL CURRY

(US)

DORUKSEN

(CY)

DISCIPLES

(UK)

DJ GIGOLA

(DE)

999999999

(IT)

SHLØMO

(FR)

SCOTT BRADLEE'S POSTMODERN JUKEBOX

(US)

GROOVE ARMADA

(UK)

EIVØR, ÁSGEIR, ELINBORG

(FO)

ALL THEM WITCHES

(US)

BLACK COUNTRY, NEW ROAD

(UK)

SKI AGGU

(DE)

ENTER SHIKARI

(UK)

FORCED TO MODE

(DE)

MAX BARSKIH

(UA)

TUBLATANKA

(SK)

ALESSANDRA

(IT)

MANIAC

(CZ)

#roxyprague
en

Nový merch ROXY cílí na hudební styly a jejich fanoušky

Pro novou sezónu připravil klub ROXY novou kolekci oblečení a doplňků pod značkou Going Underground. Název symbolizuje spojení mezi prostorem jako takovým a jeho kořeny v undergroundu 90.let. Cílem projektu je oslovit fanoušky jednotlivých hudebních stylů jednoduchým, ale odvážným designem. Za ním stojí mladý český ilustrátor a grafik Marek Ehrenberger. První kolekce obsahující techno a dnb trička, brýle, vějíře, špunty do uší nebo náušnice je již k dostání na eshopu a přímo v klubu. Vše vzniklo z lásky k hudbě.

Pokud chcete zažít něco speciálního, jdete do podzemí ROXY, které se v 90. letech transformovalo díky uměleckému undergroundu až do nynější podoby. Právě z toho vychází nově založená značka Going Underground, která vznikla za podpory klubu a pro lidi, kteří se rádi baví. V současné době obsahuje první limitovaná kolekce trika pro fanoušky techna a drum&bassu, ve kterých poukazuje na hlavní motivy. “Design trika "Techno je všechno” zobrazuje hudební žánr jako modlitební akt. Zatímco "Drum&bass” vyjadřuje náklonnost a pozitivitu tohoto hudebního stylu.” vysvětluje mladý český designér a ilustrátor Marek Ehrenberger, který dal dohromady logo a návrhy. “Logotyp symbolizuje točité schodiště vibrující elektronickou hudbou a vedoucí do hlubokých pater klubové scény. Tento linkový geometrický rukopis je společně s písmem Pano identitou celé kolekce.” doplňuje.

Této linky (doslova) se chce značka držet i nadále a postupně do svého hledáčku dostat více žánrů. “Cílem bylo vytvořit vizuální image, která sama o sobě ukáže jednoduchost, ale motivuje k odvaze ztotožnit se s konkrétním hudebním vyznáním.” říká Anna Kudláčková, která za konceptem stojí. “Člověk by se neměl bát ukázat, že je nějak hudebně orientovaný. Naopak, hudba o nás hodně vypovídá a spojuje nás.” dodává. Celá kolekce je již k dostání na www.shop.roxy.cz a především na vybraných parties klubu ROXY. O celkovou vizuální komunikaci produktů se postaral fotograf a kameraman Honza Kolář. Celou cestu tohoto projektu pak můžete sledovat také na Instagramu.

Nový merch ROXY cílí na hudební styly a jejich fanoušky Nový merch ROXY cílí na hudební styly a jejich fanoušky Nový merch ROXY cílí na hudební styly a jejich fanoušky